Tillbaka.. tror jag..

Hej!

Vi är nog tillbaks. Blogg är inte min grej. Jag tröttnar. Helt plötsligt!

MEN!! Nu när jag kom på att jag hade den här och såg att den faktiskt fanns kvar, så tänkte jag att varför inte ge det en nytt försök? Det var kul att kunna kolla vad jag hade skrivit om. Se vad som hänt med skrutthunden!

Eftersom att det sista inlägget handlade om hennes operation så kan jag ju berätta om hur den gick. Lite kort.

Den gick bra! Det var en väldigt jobbig tid med mycket rehabilitering. Men tillslut så blev det bra. Hon använder benet och vi kan gå ut på långpromenader!! Fast nu är det vinter och snorkallt så nu blir det inte mycket promenerande!

Jag kan berätta att lilla Astrid är en riktig jäkla frysskit!! Om jag börjar jobba 7 eller 8 på morgonen så blir det ju en ganska tidig morgonpromenad. Och då är det en viss liten en som ABSOLUT inte går längre än nödvändigt! Hon går och kissar, vänder på klacken och går hem igen! Det får liksom vara bra. Först och främst är det tidigt, och hon älskar att sova på morgonen, och sen är det kallt som satan ute, och hon hatar det! Nu är det runt 10 grader ute och då vill hon inte vara ute så väldigt länge. Men för några dagar sedan var det ca 25 grader kallt!!! Och då blev det verkligen korta kissrundor. Kissa... bajsa.. vända och gå hem! Inget mer!

En till grej har ju hänt som kan vara värt att berättas! Det har flyttat hit en liten Alma! En kissekatt! Astrids levande leksak.. eller så är Astrid Almas levande leksak, jag vet inte hur det är. Men jag vet att dom leker. SOM GALNINGAR! Jag brukar säga att dom leker fångarna på fortet här hemma. Man skulle iallafall kunna tro det iblnad! Men det är kul att dom har roligt. Jag köpte Alma 12 veckor gammal, så hon hade inga problem med att bli kompis med en tokig hund.

Så det var det! Ska skärpa mig nu och hålla den här bloggen uppdaterad!

Älskar min fina hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0