Snart nytt år!

Imorgon är det nyårsafton!! Då ska Astrid få sova hos mamma. Jag vill inte att hon ska behöva vara ensam när det kommar smälla och låta illa om alla raketer. Mamma har ca 1 km till närmsta granne, så det kommer vara alldeles lagom lugnt där ute för henne. Plus att hon får tillfälle att busa med Nellie också! Det blir så bra så.

I söndags så fick Astrid följa med husse till hans föräldrar och busa med Polarn :)! Det tyckte hon var jätteroligt. Sen så firades det en minijul här hemma på måndagen eftersom jag jobbade HELA julhelgen. Så då fick Astrid busa med syrrans tre ungar! Jisses vad det busades kan jag säga!! Riktigt roligt! Astrid tycker verkligen om barn också. Antagligen för att dom alltid också är på bushumör, precis som hon :)!

Just nu ligger hon här bredvid mig och sover. Hon vill nog att jag ska gå och lägga mig i sängen så hon får krypa ner under täcket och mysa. Min älskade myshund!!

Matte älskar dig Astrid!!!

Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0