Torsdag

Hej hej.

Allt bra?

Här är det faktiskt bättre än jag trodde det skulle vara. Jag trodde att jag skulle ligga dödssjuk idag.. men jag är bara snorig och halsen känns lite sådär, men inget värre än så. Ingen feber eller liknande! Det är ju underbart!!

Astrid ligger och tuggar tuggkub och verkar vara nöjd med tillvaron! Vi har varit ut på promenader idag, inte så långa dock, men vi har varit ut på två ställen där jag kan ha henne lös. Hon hittade på en vårtbitare på en av promenaderna.. den var fruktansvärt rolig tyckte Astrid. Då skulle jag haft med mig kameran, så hade jag kunnat filma. Hon hoppa och strutta omkring och skulle rulla runt på den stackars vårtbitaren. Tillslut tyckte jag att det räckte så jag slängde ut den i det höga gräset :D.

Vi har faktiskt filmat lite här hemma när vi har gjort några trix. Hahaha! Det var roligt att titta på. Astrid samarbetade väl inte direkt med mig. Jag sa snurra, hon satte sig framför fötterna på mig med ryggen mot mig och sen la hon sig ner och rullade.. haha. Det blev inte alls som jag hade tänkt, och ändå brukar hon vara jätte duktig på att snurra.

Astrid har nog ätit något som hennes mage inte tycker om!! Hon FISER dom vidrigaste fisarna man kan tänka sig!! Blää!! Nej fy vad et luktar och hon har nog lagt av 20 stycken dom senaste timmarna!!! Usch och fy säger jag bara!

Vi ska nog gå ut en liten sväng, hoppas på att hon bajsar ut snusket i magen som luktar döda jävlar!!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0