Tisdag

Hej hej.

Nu har det gått nästan en vecka igen sedan jag skrev sist. Tänk om jag kunde bli LITE bättre på att uppdatera.. hehe.

Astrid har börjat få vänja sig vid att vara ensam om dagarna nu. Det går bra.. eller det har gått jättebra!! Tills idag. När jag kom hem fick jag se att hon hade typ slitit sönder en bit av min vardagsrumsmatta!!!! GRR! Jag tog upp den igår från förrådet nu när Astrid äntligen är rumsren. Så hon fick väl för sig att den skulle tuggas på medans matte var i skolan! Usch vad trött jag blir ibland!

Astrid och jag har varit på promenad idag i Fagerskogen, det var kul. Astrid fick vara lös lite och hoppa runt på stenar, vilket hon tycker är jätteroligt :).

Själv så har jag haft en mattelektion idag. Sen var jag till Min Lilla Salong och fixade naglarna. Mina egna naglar är redan långa, så dom förstärktes. Tre stycken naglar har gått av dock, så dom förlängdes. Men det blev fint.

Dagarna bara går nu när skolan har börjat igen. Känns tråkigt. Man får dåligt samvete när man inte sitter och pluggar, man får dåligt samvete när man inte är med Astrid och promenerar och tränar, man får dåligt samvete för det man inte gör, fast man gör något av det andra som man också får dåligt samvete för om man inte gör. Usch, längre dagar skulle inte skada. Man vill och behöver hinna med allt möjligt, men tiden räcker ju inte till som man vill!

Jaja, jag börjar bli sjuk nu också.. haha. Hur ska man hinna med det då?!?!

Nej, nu ska jag glo på tv och sen är det dags att sova.. som Astrid gör här bredvid.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0