Onsdag

Hej hej!

Idag känner jag mig inte alls pigg.. Halssen gör ont och näsan är täppt och jag nyser hela tiden!

Astrid känns lite jobbig när man inte mår bra. Febern är påväg.. det börjar göra ont i kroppen som det gör när febern ska komma och Astrid vill ju gärna kliva omkring PÅ mig när jag ligger här i sängen och försöker ta det lugnt. Det är så irriterande!! Just nu ligger hon iallafall och tuggar på en "tuggkub".

Annars har jag och Astrid tränat lite fot idag, medans jag lagade mat. Det gick riktigt bra.

Har även sett att Astrid är påväg att tappa ca 4 tänder i bak både uppe och nere. Snart borde alla tänder vara tappade. Fast hon har fortfarande inte tappat dom översta huggtänderna, men dom nya har växt ut en bra bit. Men men, dom ryker nog snart.

Nej, nu ska jag slöa igen. Försöka bli frisk!

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0