Hej svej

Allt bra??

Här är det fint!
Har fullt upp med skolan. Inte så kul. Har redan varit i skolan idag och gjort ett matteprov. Hoppas det gick bra!

Astrid ligger här bredvid och tuggar på en tugg-grej ^^.

Jag skrev för några inlägg sedan att hon hade börjat slita sönder min matta när jag inte var hemma. Det gjorde hon typ 3 gånger, men nu har hon slutat :D. Det är BRA! Men jag har fortfarande två hål i mattan i och för sig.. men det börjar väl bli dags att köpa ny ändå, tydligen!!

Astrid tappade en hög med tänder för typ en vecka sedan, sen har det inte tappats så många fler. MEN någon annan här i familjen som har tappat en tand, eller rättare sagt själv dragit ut en tand, är min karl, Nicke. Han hade en tand som var rotfylld tills för ca ett år desan, då spräckte han tanden och fyllningen lossnade såklart. Så i ungefär ett år har han gått med en tand, en av dom stora tänderna i bak, som det har varit ett mega hål i. Alltså till och med ett majskorn har fått plats i tanden!!! Men så i förrgår så sa han att den började bli lös, så jag sa till han att gå och vicka på den så han blir av med den någon gång. Sagt och gjort! Igår drog han ut tanden! Det var ingen trevlig syn, tanden var liksom mjuk! Med andra ord, typ rutten! Blää! Så jag ska nu försöka få tag på en tandläkare och se vad dom säger, för vi tror nämligen att roten sitter kvar, iallafall en del av den!

Så kan det gå! Så glöm inte att borsta tänderna morgon och kväll och skölj helst med någon bra munskölj, t ex flux eller listerine.

Astrid och jag går och väntar på att kursen, som vi ska gå, ska börja! Men det är låångt kvar!! Den börjar inte förrän den 26:e OKTOBER. Det är långt över en månad kvar! Suck!

Nej,  nu har jag inte tid att skriva mer. Ska hinna med massa, massa plugg idag har jag tänkt!! Och kanske hinna vila lite också (",)

Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0