Vi har flytt..

hemifrån ut på landet. Jag blev lite less på stan och kom på att mammas hus står tomt den här veckan eftersom dom är på countryfestivalen i furu(?)vik. Så jag ringde bror och hade sådan tur att han skulle ut hit för att mata katterna och kaninerna. Så jag packade ihop grejer till mig och Astrid och hängde med. Vet inte hur länge vi blir kvar. Minst ett par dagar iallafall ('',)

Nu är vi här. Så långt ut på landet man bara kan komma typ :). Det är ca en kilometer till närmsta granne och till brevlådan.. hehe. Så här ute får vi vara ensamma!! Känns skönt faktiskt. Tur som sjutton att mitt mobila bredband faktiskt fungerar här ute i vildmarken! ^^

OJ, vilken tid det tog att ladda upp en stackars liten bild.. hehe..


Den här bilden är gammal, men här ligger hon på min tröja på mammas trappa och sover <3

Vi ska nog kolla på tv snart och bara ta det lugnt. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll. Skulle gärna få sova ut ordentligt ^^.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0