Vem är Astrids matte?

Jag tänkte att jag skulle presentera mig själv lite snabbt. Det är ju trots allt jag som för Astrids talan här i bloggen :D.

Jag heter ju då Lena. Fyller 24 år i november. Pluggar på komvux, har gjort det i två år, har ett år kvar. Sen blir det högskola. Jag bor i lägenhet inne i Enköping med Astrid. När jag var liten hade vi en hund i familjen, har för mig att hon var blandras mellan finsk(eller svensk??) lapphund och border collie. Hon hette iallafall Bessie. Hon bodde med oss i flera år. Sedan när min ena bror flyttade, kanske när jag var runt 8-10 år eller nåt sånt, så tog han med sig henne. Varför vet jag inte. Jag har alltid älskat hundar och har velat ha hund hur länge som helst. Sen helt plötsligt så blev det så att jag bestämde mig för att nu jäklar ska det bli så också! Eftersom att jag ändå inte hade lyckats få något sommarjobb den här sommaren så tänkte jag att nu finns det ju faktiskt tid. Dock inte så överdrivet mycket pengar, men sånt ordnar sig alltid ^^. Ibland är man allt optimistisk. Ja, så så är det. Det har gått bra hittills och det kommer säkert fortsätta gå bra.

Det var lite om mig. Är väl bäst att man slänger upp en bild också..


Ja, såhär ser jag ut. Bilden är tagen för kanske två veckor sedan. Dock stämmer inte hårfärgen längre. Pga en misslyckad blekning så har jag för tillfället en supertrist typ mörkblond färg.

Det var jag det ('',).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0