Usch fy och blä.. vill inte vara med

God kväll!

Har precis varit på en liten promenad med hundarna och gissa vad vi hittade på vägen!!?!?! Tur som fan så var den vidriga jäveln död! En äcklig fucking ormjävel!!! Jag tål inte ormar säger jag bara. Det snurrar till i huvudet på mig och vänder sig i magen när jag får syn på ett sånt där kräk!!!

Märkte att Nellie stannade till och nosade på något och sedan ryggade tillbaka lite. Såg då att det var en död orm. Och självklart ska min lilla jävla skithund springa fram och kolla vad det är som är så spännande. Men min jävla hund fattar ju inget så hon blir ju verkligen intresserad. Så jag gapade i med all min röstresurs att hon skulle ge fan i den.. så då gick hon vidare!! Fy fan. Vet inte vad som skulle hända om det kom en levande jävel och ringlade över vägen. Antagligen skulle jag svimma och hundfan skulle vara så nyfiken så hon skulle säkert bli biten!

Usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch usch.
 
Vill inte tänka på det! Nu ska detta raderas från minnet illa kvickt!!

Jag har klippt andra gräsmattan också. Astrid låg inne, så jag tänkte att det lika väl kunde bli gjort! Så nu är det fint när mamma, Hasse, Hanna och Emma kommer hem imorgon kväll.

Jag har fått ett myggbett på "ring"tån. Hur skönt är det liksom?!? Inte alls kan jag ju säga!

Nej, nu blir det tv:n med vovvarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0