Underbart väder och lugn.

Just nu sitter jag och äter frukost och Astrid sitter och tigger ^^. Men vadå, såklart man vill ha en leverpastejmacka ju ('',). Vi sitter ute faktiskt. Känns helt underbart. Astrid verkar också väldigt nöjd. Hon vill inte ens vara inne när jag går in, utan ligger kvar ute i solen och myser :).

Inatt sov vi i mammas och Hasses säng. Det gick bra, Astrid sov vid min sida heeela natten. Vi gick upp halv NIO!! Jisses. Vi brukar kunna sova till tio halv elva annars. Men inte idag! Men jag känner mig ganska pigg ändå. Det är vääl lantluften som gör det ^^.

Astrid tycker att det är väldigt roligt att jaga både katter och kaniner här ute på landet. Kaninerna är nog roligast, fast dom bara springer in i huset och hon inte ser dom mer.. hehe :). Katterna låter jag inte henne jaga, men ibland är hon snabb. Igår när Simpson, en halvstor gråspräcklig hane, stod vid dörren och ville ut så gjorde Astrid en riktig attack mot han så han hoppade säkert en halvmeter ovanför golvet och sprang in i köket igen.. hehe.. stackarn. Men lite kul såg det ut också.

Nu har Astrid lagt sig på gruset och myser i solen. Jag ska äta upp min frukost och sen ska jag nog lägga mig i hammocken och mysa ^^.


Såhär mysigt har vi det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0