Trötter..

Astrid ligger just nu och sover bredvid mig <3. Hon är det sötaste som finns!!

Jag såg alldeles nyss att hon har tappat en tand, det betyder att hon (vad jag sett) har tappat tre tänder än så länge. Alla tre i underkäken längst fram!

Hon börjar bli stor min lilla korvhund.


Den här bilden är någon dag gammal. Men så här söt är hon när hon sover iallafall ^^


Hihi.. jag kunde inte låta bli att lägga upp den här bilden också :).

Jag har bestämt att lillkorven banne mig ska bli rumsren nu! Så idag har vi varit ute massa massa massa gånger redan! Tycker visserligen att vi har varit ute jättemycket förut också, men inte tillräckligt eftersom att det fortfarande händer olyckor. Fast det är mest på kvällarna som det händer. Men nu jäklar!! Om ca 2 veckor börjar komvux igen. Då ska det har blivit märkbar skillnad!

Men nu ska jag iväg till grovtvättstugan.. när man har en hund som kissar i sängen ibland *grr* måste man ta och tvätta täckena också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0