Mys

Astrid och jag blev lite halvslöa för ungefär en timme sedan, så vi la oss i hammocken och vilade tillsammans. Det är ju helt underbart att kunna vara ute hela dagen i solen. Man blir allt lite lycklig av det här!

Astrid har precis jagat gräshoppor.. hehe. Det gick sådär. Men jag tror att hon har ledsnat nu, för nu gick hon och la sig på en dyna i solen. Hon verkar fortfarande vara lite trött.

Jag tänkte lägga upp ett par gamla bilder på Astrid som jag tycker är lite söta


Den här bilden är tagen hos mina (förra?)svärföräldrar. En trött tjej bland blommor och gräs :)


Här har Jag, Nicke och Astrid picknick, vid en gräsmatta en liten bit från där vi bor. Astrid vill ha en leksak som inte syns i bild. Dock syns mina tår och Nickes hand och en bit av hans ben :P.. so sexy.

Det blir inga fler bilder än så. Det tog alldeles för lång tid att ladda upp. Men bättre än ingenting iallafall.


Kommentarer
Postat av: Someone

Söt hund :)

2009-08-05 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0