Måndag... kväll..

God kväll!

Nu har det lagts upp en hel del bilder! Det är ju bra att jag är så snabb.. moahaha!

Idag har Astrid fått leka med Zeke, en pinscher på ca 7 månader. Dom hade det nog roligt. Iallafall Astrid. Zeke såg ut att ropa på hjälp ibland när Astrid var på hans pungkulor och svans och bakben. Hon har förstått att bakdelen är en svag punkt! Men han brottade omkull henne ganska lätt, så helt försvarslös var han ju inte.

Hon har även tappat en huggtand (hörntand kanske det heter) nu också. Den rök nu någon gång på kvällen. Gör ju inget om hon tappar alla dom på en gång. Då kanske hon inte bits så j*vla hårt!!

Just nu ligger hon och sover som en liten gris.. såå  söt när hon sover!

Själv var jag i skolan idag! BLÄ vad tråkigt! Men är ledig tills fredag! Sköönt!

Jag och Sandra (Zekes matte) ska nog till Djurmagazinet på onsdag eller torsdag och köpa lite godis och leksaker. Kanske ett nytt halsband, om jag hittar något!

Nu ska jag glo på tv och sen ska jag sova!!

Gó natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0