Kväller..

Ja, nu är det kväller. Astrid ligger här bredvid i kökssoffan och sover. Vi har precis haft besök av en kompis. Det var lite kul. Slippa vara helt ensam här ute i skogen ^^. Men nu har han dragit hem.. så nu är det bara jag och Astrid igen. Och Hedvig också, en svart katt. Hon springer runt här och vill gosa... och Astrid vill lukta och leka.. vilket resulterar i att Hedvig springer iväg.. och sen kommer hon tillbaka efter en stund och så börjar det om igen.. haha!

Det som är bra med att vara på landet så här när det är fint väder är att Astrid inte kissar inne. För vi är ju nästan bara ute :p. Fast bara för att jag har sagt det så kommer hon väl kissa på mattan i vardagsrummet. DÅ blir mamma inte alls glad kan jag säga.

Astrid har ätit lite dåligt idag :/. Bara för att det har varit så himla varmt. Det märks på henne direkt när det är lite varmare. Då är hon inte alls intresserad av maten. Meen, jag tror ju inte att hon kommer svälta sig själv direkt. Och hon äter ju iallafall lite. Idag fick hon även lite kattmat som blev över när Moa (mammas tredje katt) hade ätit, det tyckte hon var huuur gott som helst *yummi yummi* ('',).

Nej, nu blir det nog till att kolla lite på tv. Sen ska vi sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0