Kväll.. igen..

Jahapp.. då har nästan hela den här dagen gått. Idag har det varit lite långtråkigt faktiskt. Astrid tycker nog också det. Vi var visserligen ut på en liten skogspromenad tidigare, men jag gillar inte att gå i skogen när det inte finns någon stig att gå på, och det gjorde det inte där vi gick. Jag tror inte att det gör det i nån av skogarna här i närheten. Men lite fick hon springa av sig iallafall. Sen har vi lekt lite här på gården också. Nu ligger hon och halvsover, igen, bredvid mig i kökssoffan.

Kakorna som jag bakade tidigare blev väl sådär.. hehe. I receptet så var det en bild, där var dom runda och fina. Mina blev typ avlånga och konstiga. Haha. Men men, huvudsaken är att dom smakar bra, och det gör dom.

Just det, Astrid har en lös tand tänkte jag säga.. men nu när jag kikade, så att jag inte skulle ljuga för er, så såg jag att den hade lossnat. Det betyder att det har lossnat 4 tänder nu i fram i underkäken. Det går med en rasande fart måste jag säga. Den nya tanden är redan på god väg också. Niice.

Jaha, så var det med det. Vi ska nog gå och kolla lite på tv faktiskt efter att jag kollat AoH, ett stort och väldigt bra hundforum ^^.

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi underbar blogg må jag säga!

Vill passa på att tipsa om min webshop http://www.beautyinsideout.se

Anger du dessutom koden "Give" så får du 10% rabatt gäller tom 25/8.

2009-08-06 @ 21:45:48
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0