KOMPIS..

Jag fick ordning på mitt "strul" från imorse. Nellie har kommit hem nu och hon och Astrid har busat en stund och nu ligger båda utslagna på varsina håll. Mamma ska försöka hitta på Astrids hundmat på vägen hem på söndag. Gör dom inte det så får vi väl åka hem då, så jag kan köpa det själv. Men jag skulle bli glad om dom hittade det, för då kan vi vara kvar ett par dagar till ^^. Det är ju nämligen så att när man är såhär långt ut på landet så är det inte så att man kan få skjuts in till stan hur som helst. Här åks det in till stan typ en gång i veckan för att handlas.. man åker inte in till stan bara för att. Haha, ja tur att man bor i stan och kan fly hit när man känner för det. Leva såhär för jämnan skulle jag nog aldrig klara av.

Men men.. nu ska jag kika lite bloggar och AoH.

Slänger in en bild på Astrid och Nellie som redan varit uppe en gång.. men men. Den tåls att se igen ^^


Nellie är faktiskt en blandras mellan Amstaff och Kungspudel.. kanske inte det mest passande, men hon är söt och snäll iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0