Inte riktigt min grej..

Hej svej!

Det här med blogg verkar inte riktig vara min grej.. Eller jo. Fast jag är inte så bra på att skriva varje dag ^^. 

I helgen har Jag, Nicke och Astrid varit på folkrace. Det var roligt. Astrid var jätteduktig!! Hon brydde sig inte så mycket om människorna som gick runt omkring och hon brydde sig inte överdrivet över dom andra hundarna som också var där. Hon låg också snällt och lugnt medan vi kollade. Hon är ju bäst!

Idag har vi varit hos värföräldrarna och fixat färdigt deras pool. Så idag har Astrid mest fått leka med Polarn bara. Nu ligger hon i soffan och sover.

Det har tagits kort på Astrid också. Men som vanligt så är jag ju för lat att föra över dom. Jag är kass. Men imorgon kanske jag hinner göra lite vettigt.. och lite ovettigt ^^.

Nu ska jag iallafall vara slö.. som Astrid!!

Tack och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0