Hot hot hot..

Hej på er.

Idag är det varmt! Fy sjutton vad jag har bränt mig! Hade redan bränt mig igår efter allt gräsklippande. Och idag var jag så smart så jag somnade i solen! Men men.

Astrid har tappat två tänder idag. Det nästan bara sprutar tänder ur munnen på henne :p. Dom satt i överkäken. Så nu har hon då tappat åtta tänder, vad jag sett iallafall.

Vi har inte gjort så mycket idag. Hundarna bara sover och är jätteslöa i värmen. Och jag bara solar och är jätteslö i värmen :D hehe.

Mamma & co ska komma hem när som helst. Då ska dom slänga av husvagnen, sen drar vi in till Fjärdhundra och käkar pizza *mums*. Är lite hungrig faktiskt.

Finns inte så mycket att säga tyvärr. Men Astrid och Nellie hälsar iallafall ('',) hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0