Heldag med Zeke & Sandra

God kväll!

Idag har det varit full fart hela dagen! Sandra och Zeke kom hit vid tio imorse. Astrid och Zeke fick springa av sig ordentligt innan vi åkte till Västerås. Vi åkte till Djurmagasinet i Hälla. Jag handlade för närmare FEMHUNDRA kronor!! Jisses!! Bortskämd hund!

Jag köpte:
"Lösgodis", typ kexgodisar i olika former och smaker
Svinrygg, någon ihoprullad grej
Tuggboll
Tre godispåsar
Borste
Pipleksak, ser ut som ett rosa litet spöke. Piper som f*n
Rep med boll på
Halsband, svart skin, halvstryp, ca 2 cm brett med stjärnor på i "smutsguld" (kommer inte ihåg vad metallen heter just nu)

Halsbandet är jag jättenöjd med, Astrid ser ut som en värsta rockerbrud ^^. Men en dålig sak är att det antagligen är insmort med något.. så Astrid är blåsvart runt halsen. Hoppas att det försvinner både från henne och från halsbandet så vi kan fortsätta använda det.

Jag och Astrid åkte sedan hem och sov lite middag :). Sen kom Sandra och hämtade oss igen, så åkte vi och tränade och lekte med Astrid och Zeke på en fotbollsplan.

Astrid är nu tröttare än tröttast.. och jag känner mig också ganska trött och slut faktiskt. Någon husse och karl kommer tydligen inte hem idag heller. Förbenade karljäkel, för att  uttrycka mig milt!!

Nej, nu ska jag försöka få ut Astrid på en sista kisstur. Sen är det dags att sova.

Gó natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0