Det var skrivet i stjärnorna..

Tänkte visa en grej som jag inte märkte själv förrän jag hade haft Astrid i ett par veckor.

Det var så här att mamma och hennes man var på kryssning förut, för flera månader sedan (kommer inte ihåg om det var i år eller förra året). Då köpte mamma en "godisväska" till mig med lite blandat godis i. Och så fick man ett gossedjur också. En liten hund! Jaja, jag sparade den och lät den ligga på ryggstödet på soffan. Hade ju trots allt fått den av min älskade mamma!

Här har ni en bild på Astrid och på gosehunden!

Lika som bär!

Min Astrid har två bruna öron, vänstra ögat är brunt och så har hon en liten liten fläck vid svansen (syns inte så bra på den här bilden) och en mörk liten nos. Gosehunden (som heter Alice, det står det på lappen i rumpan på den) har två bruna öron, vänstra ögat är brunt och en fläck vid svansen och en brun nos (som Astrid har tuggat lite på ^^)

Är det inte lite coolt?? Gosehunden Alice fick jag alltså långt innan Astrid ens fanns.

Astrid var meningen redan från början. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0