Dålig uppdatering..

Hej hej!

Det har varit väldigt dålig uppdatering här. Men igår var jag och Astrid och Nicke ute och for omkring nästan hela dagen. Vi åkte till Trolltrappan, som ligger mellan Fjärdhundra och Torstuna. Så det blev en liten skogspromenad. Astrid for omkring som vanligt i världens fart.

När vi var på väg tillbaka till bilen och kanske hade ca 200 meter kvar så stannar Nicke mig helt plötsligt. Då var det en jävla vidrig ormhelvetesjävelsfanskap som tänkte ringla över vägen. Men den stannade till och vände in i skogen igen. Astrid var typ fem meter fram och som tur var, tack gode gud, så stod hon bara där. Själv fick jag halvt panik och vråltjöt och grinade mer eller mindre hysteriskt. Ja, som sagt så hatar jag ju då ormar väldigt mycket. Så det var inte alls trevligt. Mycket tankar far omkring i huvudet på en också. Som till exempel om Astrid hade sprungit där i gräskanten där den var innan den ringlade upp på vägen. Då hade hon säkert blivit biten!!! Och det hade varit lagom otrevligt. Då hade det blivit ilfart till veterinären!!

Usch usch. Nu gick iallafall allt bra och jag ska glömma hela skiten!!

Har inte hunnit föra över bilder från mobil och kamera än! Sorry. Men det kommer.

Jag kan ju lägga upp någon gammal bild på min lilla skithund iallafall.


Hehe. Här är en bild när hon ligger och sover på mina ben.. och har hårat ner mina leggings ganska rejält. ('',)

Snart ska vi ut till Fjärdhundra igen och hjäpa till att få ihop svärföräldrarnas pool (ja, lite sent på året, men den ska stå uppe året om så det spelar ingen roll ^^). Just det! Igår var vi hos svärföräldrarna, efter vi hade varit vid Trolltrappan, och plockade ca fem liter körsbär/klarbär, vad det nu är för sort. Så ikväll blir det nog en körsbärspaj. Nicke vill även sylta och safta. Men det vet jag inte om jag har lust med.

Men ha det så bra. På återseende!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0