Bilder

Nu har vi varit på promenad! Ska slänga upp lite bilder på Astrid


Här är en del av det jag handlade till Astrid när jag och Sandra var i Västerås förra veckan. Mest godis :D och en borste.


Här är en halvkass bild på halsbandet som jag köpte


Här är leksakerna som inhandlades, den rosa prylen låter förbannat illa!


Astrid är lagom mallig över sitt ben


Jag beställde en ny sele till Astrid förut och när den kom hem så låg även dessa hundkex i paketet (det är hundchoklad på dom, inte vanlig choklad) det var snällt!! pupstore




Här är en bild på selen, det blev en svart denna gång.


En bild på när vi var ute här om dagen.. selen är på. Fin hund!


Såhär mysigt har vi det ibland när vi (jag, Astrid sover ju) kollar på tv. Sähär kan det även se ut på nätterna när vi sover, eller så ligger hon över halsen på en. Mysigt faktiskt

Nu kommer en hög med bilder jag tog för någon dag sedan

























Så, det var bilderna för den här gången. Önskar att jag orkade och hann uppdatera oftare.. men men. Nu ska jag iallafall busa med min hund.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0