Bildbomb! Del 2

Slänger upp lite blandade bilder på min prinsessa. Se och njut av hennes skönhet :D


Haha. Jag börjar med att lägga upp en bild som absolut inte är på Astrid! Men jag tänkte visa Trolltrappan som vi var vid i onsdags. Det är typ som en trappa i berget.. helt naturligt! Lite coolt tycker jag!


Här är en söt bild på min lilla skruttbulle!! ♥


Ja, Astrid fick visst tag i ett litet spädbarn i parken som hon slaktade! Haha, usch va grotesk jag är. Nej, som ni ser så är det en dockhand.


Här är en fin bild på Polarn!


Hehe.. Flytta på dig, den där är min!!


Här sover hon hos husse efter lite tittande på folkrace. Det tar på krafterna att titta på folk och hundaroch lyssna på en massa motorer


En trött och söt hund.


Idag! Lek med Zeke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0