Bildbomb! Del 1

Hej hej!

Nu har jag fått tummen ur... och fört över bilder från mobil och kamera. Så nu tänkte jag lägga upp en hel hög med bilder :)

Först tänkte jag visa bilder från våran "semester" hos mamma.


Här ligger Astrid och solar på trappan


Min fina hund.. hehe, hon har lite skum stil ibland när hon sitter..


En ganska fin bild på Astrid och Nellie


Hihi.. ser ut som att hon har en vääldigt stort huvud


Astrid halvt tandlös..


Här är Hedvid en av tre katter som bor hos mamma


Här är Moa, mammas nyaste katt. Hon och Hedvig går tyvärr inte ihop alls

Där var bilder från semestern, som jag skulle lagt upp för länge sedan. Kan hända att jag är lite seg ibland ('',)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0