Astrid växer. Från 2 mån till 4 mån

Tänkte lägga upp bilder och visa hur mycket min lilla prinsesshund har växt ^^


Här är hon då 8 veckor och pytteliten. Kan inte ens minnas att hon varit så liten..



Här är hon 9 veckor och nyduschad ^^ hihi.. såå söt!!


Här är hon 10 veckor. Den krulliga hunden är mammas hund Nellie.


11 veckor. Snygging!


~12 veckor. Tyvärr en dålig bild. Men den stora hunden är iallafall mina svärföräldrars hund Polarn.


13 veckor. Här leker hon med Donna. Hon ser inte så snäll ut min hund, men det är hon.. oftast


14 veckor. Var med och fiskade. Hon råkade faktiskt drutta i en stund efter bilden togs, det var inte omtyckt.


15 veckor. Bus med Devil, min pojkväns systers hund.

Det var bilder fram till för två veckor sedan ungefär. Har nog fler bilder i mobilen och på kameran, men jag orkar inte föra över dom nu :) hehe.. jag är faktiskt lite trött. Men vecka 16 och vecka 17 kommer. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0