Astrid 18 veckor!

Hej svej.

Hade tänkt att gå in en snabbis för att skriva ett litet inlägg. Men en snabbis blev det ju inte! Datorn började strula och hålla på när jag skulle överföra bilder från mobilen! Typiskt!

Men men. Idag har jag klippt ena gräsmattan här hos min mor. Astrid tyckte inte om det alls kan jag säga. Hon låg under en vinbärsbuske, på andra gräsmattan, och var allt annat än nöjd. När jag hade klippt färdigt gräsmattan så gick jag till busken för att kolla till min hund och hon vägrade ens komma till mig! Hon tyckte att jag var en hemsk människa som skulle låta så illa :(. Men efter ett tag så var det bra igen. Nu ligger hon ute och tuggar på märgben igen. Så nu finns det inte mycket som stör henne. Men den andra gräsmattan struntar jag i att klippa. Det får räcka med oljud och läskigheter för min lilla korvhund idag.

Idag är det ju lördag också, vilket betyder att Astrid blivit 18 veckor nu. Tänkte slänga upp en bild på när hon ligger och tuggar ben ^^


18 veckor. Tuggar märgben *mums*

Så nu ska jag ut i solen igen!!


Kommentarer
Postat av: YAIYA

va fin :D

2009-08-09 @ 19:27:22
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0